söndag 30 november 2008

KCH igår

Igår var det KCH. Mer eller mindre oförberett för min del. Panikångest som vanligt inför KCH. Men sen när jag väl är där... så funkar det mesta och känns bra. Men i efterhand kommer jag ihåg att jag bara vill bryta ihop precis innan jag kommer dit. Usch, jag vet inte hur jag vill göra. Jag vill ju att det ska gå bra med gruppen, att vi ska ha skoj och allt det, men samtidigt vet jag inte om jag orkar.

Men det gick bra ändå tycker jag, de uppförde sig väl och danserna gick hyffsat. Men det är helt klart att vi måste träna på dom så att alla kan dom felfritt utan att behöva tveka. Jag ska dock ta med mig kameran nästa gång så jag får lite bilder och slipper använda cc-bilder från flickr i mina inlägg.

Idag är det Cadenza-uppvisning på Malmö Hus men jag är inte där, kände inte direkt för två föreställningar med olika grupper på två dagar.

Fotograf: Alaskan Dude

Inga kommentarer :