torsdag 18 september 2008

Ha den äran

Idag fyller jag år. Men har bara fått present av min farbror, igår. Lite trist. Tur man köpt paket tills sig själv. Bl.a. en guldtiara, en brunbeige slöja och guldrosenörhängen. Allt för att ha på KCH. Sen lite annat, till modernare sammanhang.


Men igår så var det ju träning, men det blev lite miss för jag trodde vi skulle vara på vanliga stället så jag satte mig där och väntade. Det var tangokurs där och jag blev övertalad att hoppa in för de var en dam kort. Tur det var en söt pojke hehe. Nämen så jag dansade i nästan en timme där, och det gick faktiskt bra! Synd att kursen är så sabla dyr annars skulle jag hoppat på den. Men i alla fall, vi skulle uppenbarligen itet träna där eftersom där inte kommit några cadenzare så jag ursäktade mig och sprang snabbt vidare dit där vi ska uppträda på lördag. Och där var ju "alla", det vill säga hälften av oss som ska uppträda. Men det funkade bra ändå tycker jag.

Sen missade jag sista bussen hem, eftersom det var en ringbuss och jag inte hade sett det. Så det var bara att traska hem, sista 4 km fick jag dock skjuts av en snäll kille. Men i två timmar traskade jag och idag gör det ontontont i vänstra ljumsken. Så strax innan halv tolv var jag hemma. Alltså tolv timmar efter att jag åkt hemifrån till Lund för att shoppa. Jisses vad jag var trött.

Inga kommentarer :