onsdag 5 november 2008

Tyg-problem!

Här sitter jag och väntar på tygprover från jonic. Men de kommer inte. och den 15:e ska klänningen vara klar. Jag har inte ens tyget! Jag har inte ens beställt det eftersom jag väntar på tygproverna! Så jag vet inte vad jag ska göra. Jag tänkte i och för sig sno med mig en klänning från Kong Christians Hov. Men de är ju inte speciellt jättesnygga och definitivt inget jag vill sitta på en gåsamiddag med.
Näe, jag vill verkligen ha min supersnygga klänning klar. Men jag har inte en aning om hur detta skall gå till? Jag kan ju visserligen köpa det där gröna tyget på Gittes, men samtidigt har ju Inger (DBPC) en liknande färg på klänningen och det är ju roligare om man har olika, eller i alla fall om jag har en annan färg en vad alla andra har. Plus att den gröna färgen på Gittes såg en aning FÖR grön ut, liksom inte alls nå naturligt grön. Usch, jag vet verkligen inte alls hur detta ska gå ihop.

Upptäckte nyss att DBPC varit så gulliga och satt ut min bloggadress på deras länksida! De (Mattias) har förresten nyligen gjort om sidan, tyckte det blev mycket bra. Nåja, att sy klänning och sedan gåsagille. Och efter det, den 30:e november, är det uppvisning med Cadenza.

Inga kommentarer :