torsdag 9 oktober 2008

Ny klänning på g!

Inte skrivit här på ett tag, får väl se hur mkt felstavning det blir med en katt halvliggandes på tangentbordet nu också. De två senaste söndagarna på Cadenza har funkat ganska bra trots att jag varit väldigt trött. I helgen blir det även papegoj-gillet och då ska mönster tas fram så jag kan sy en ny klänning! En mörkgrön, men jag har inte bestämt mig för om jag vill ha silver- eller guldband på den. Men mörkgrön sammet blir det i alla fall. J säger att man kan få dräktbidrag från Cadenza dessutom så jag får väl se hur mycket jag får därifrån.

Blir inte så mycket tid vid datorn nu eftersom jag fått ner alla mina saker från Piteå nu, så jag föröker att på nå mirakulöst sätt få plats med alla saker i rummet. Går sådär. Men ska försöka skriva nått nu efter helgen om vad vi gjort hos papegoj-gillet. Och självklart lägga upp bilden på hur min klänning ska se ut! Den finns ju i blå sammet, men det vill jag inte ha, utan det ska vara grönt. Med vit skjorta under.

Inga kommentarer :